Kırıkkale İl Millî Eğitim Müdürlüğü’nde 43 yıl görev yapan emektar teknisyen Mehmet Sayın emekliye ayrıldı. Uzun yıllar boyunca eğitim camiasına hizmet veren Mehmet Sayın için İl Millî Eğitim Müdürlüğü’nde veda programı düzenlendi. Programda İl Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, Sayın ve ailesini makamında ağırlayarak kuruma yaptığı katkılardan dolayı teşekkür plaketi takdim etti. Rahmi Güney, 43 yıllık hizmetinden dolayı Mehmet Sayın’a teşekkür ederek, emeklilik hayatında sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulundu. Duygusal anların yaşandığı programda Mehmet Sayın da eğitim ailesinin bir parçası olmaktan her zaman gurur duyduğunu ifade ederek mesai arkadaşlarına teşekkür etti. Programa İl Millî Eğitim Müdür Yardımcıları ve kurum…
Haberin Detayı

