Notice: Undefined index: wp_google_my_business_auto_publish_disable_frontend in /home/haber71net/domains/haber71.net/private_html/wp-content/plugins/wp-google-my-business-auto-publish/wp-google-my-business-auto-publish.php on line 508

Notice: Undefined variable: saswp_over_all_rating in /home/haber71net/domains/haber71.net/private_html/wp-content/plugins/schema-and-structured-data-for-wp/output/output.php on line 215

Notice: Undefined variable: saswp_over_all_rating in /home/haber71net/domains/haber71.net/private_html/wp-content/plugins/schema-and-structured-data-for-wp/output/output.php on line 215
3. Sayfa

Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü

Kırıkkale'de, şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği öne sürülen bir kişi yaşamını yitirdi.


Notice: Undefined index: saswp-review-module in /home/haber71net/domains/haber71.net/private_html/wp-content/plugins/schema-and-structured-data-for-wp/output/review-output.php on line 155

Kırıkkale’de, şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği öne sürülen bir kişi yaşamını yitirdi.


Kırıkkale’de, şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği öne sürülen bir kişi yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Karşıyaka Mahallesi Ahılı Caddesi’nde ailesiyle beraber oturan Mustafa Gök, duş almak için girdiği banyodan bir daha çıkmadı.

Eve gelen baba Hasan Gök, kapının açılmaması üzerine polis ekiplerini aradı.

Olay yerine gelen ekipler kapıyı kırarak, içeri girdi.

112 Acil Servis ekipleri, hayatını kaybettiği anlaşılan Gök’ün şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenmiş olabileceğini bildirdi.

Gök’ün kesin ölüm nedeninin saptanabilmesi için cesedi otopsi yapılmak üzere, hastane morguna kaldırıldı.

Etiketler
Daha Fazlasını Göster

Benzer Haberler

Kimler Neler Demiş?

avatar
  Subscribe  
Bildir

Bu Habere de Göz Atın!

Kapalı
Kapalı
Kapalı