Tarım

Bahşılı’da Mantar Hasadı Yapıldı

Bahşılı ilçesinde kurulu OS-HİL-SE istiridye mantar tesisi kapasite artırımına gitti. İl müdürü Fatih Ateş, İl Müdür Yardımcısı ve Bahşılı İlçe Müdürü ile birlikte üretime başlayan ek tesisi ziyaret ederek hasada katıldı.

Haber71.Net - Google News | Abone Ol

ÖZ Fm | Bütün Sevenler Bizdendir - Kırıkkale Haber, Son Dakika Kırıkkale Haberleri

Bahşılı ilçesinde kurulu OS-HİL-SE istiridye mantar tesisi kapasite artırımına gitti. İl müdürü Fatih Ateş, İl Müdür Yardımcısı ve Bahşılı İlçe Müdürü ile birlikte üretime başlayan ek tesisi ziyaret ederek hasada katıldı.

100 m2 kapalı alanda otomasyon sistemli kurulan ve soğuk hava deposunun bulunduğu mantar çadırı hakkında bilgiler alan Ateş, hasat edilen mantarların kurutulup toz haline getirildiğini ve paketlenerek piyasaya sürüldüğünü söyledi. Genç girişimcilerin kendi markalarını kurarak piyasaya girme çabalarını takdir ettiklerini söyleyen Ateş, Bakanlık desteklemeleri hakkında da bilgiler vererek üreticilere bol ve bereketli kazançlar diledi.

ÖZ Fm | Bütün Sevenler Bizdendir - Kırıkkale Haber, Son Dakika Kırıkkale Haberleri
0 0 votes
Haber Değerlendirme
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Başa dön tuşu
0
Would love your thoughts, please comment.x