Balışeyh’e bağlı köylerden vatandaşlar ve kanaat önderleri, ilçeye bağlı köylerde gerçekleştirilen yatırımlar ve devam eden projeler dolayısıyla İl Genel Meclis Üyesi Sedat Akbulut’a teşekkür mesajı yayımladı.
Yayımlanan açıklamada, uzun yıllardır çözüm bekleyen birçok sorunun Sedat Akbulut’un girişimleri ve takipleri sonucunda yatırım programlarına alındığı belirtilerek, özellikle Bey Obası ile Dağeldelek Köyü arasındaki yolun İl Özel İdaresi yatırım programına dahil edilmesinin önemli bir kazanım olduğu ifade edildi.
Açıklamada ayrıca, Balışeyh’in en büyük köylerinden biri olan Koçubaba’da kanalizasyon altyapısının yatırım programına alınması ve projenin ihale aşamasına gelmesinde Akbulut’un yoğun çaba sarf ettiği vurgulandı.
Uzunlar, Eldelek ve Dikmen köylerinde yaşanan içme suyu sorunlarının çözümüne yönelik girişimlerde de aktif rol üstlendiği belirtilen Akbulut’un, ilgili kurumlarla yaptığı görüşmeler ve meclis çalışmalarıyla sorunların çözümü için mücadele verdiği kaydedildi.

Kırlangıç Köyü’nün uzun süredir gündemde bulunan ek kanalizasyon talebinin de yatırım programına alınması için çalışmaların sürdüğü ifade edilen açıklamada, köylerin altyapı ve üstyapı ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik girişimlerin devam ettiği belirtildi.
Öte yandan Balışeyh genelinde gerçekleştirilen kilit parke taşı ve bordür çalışmalarına da dikkat çekilen açıklamada, geçmiş yıllarda toplam 12 bin metre seviyelerinde kalan çalışmaların son dönemde önemli ölçüde artırılarak yaklaşık 56 bin metreye ulaştığı ifade edildi.
Vatandaşlar tarafından yapılan açıklamada, Sedat Akbulut’un göreve geldiği günden bu yana köyleri düzenli olarak ziyaret ettiği, vatandaşların taleplerini yerinde dinleyerek çözüm odaklı bir çalışma anlayışı ortaya koyduğu belirtildi.
Açıklamanın sonunda ise Balışeyh’e bağlı köylerde gerçekleştirilen hizmet ve yatırımların devam etmesi temennisinde bulunularak, ilçenin gelişimine katkı sağlayan tüm kişi ve kurumlara teşekkür edildi.











